Gå til innhold

550,- for en edelgran???????? Er det mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga da virkelig ikke så mye i fjor, da ga jeg 250 for en kjempefin edelgran!

Har dere sett noen priser i år`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken gran sort jeg har i hagen.. Men om du kommer hit å sager ned en tre topp til meg, så skal du også få. Helt gratis.

:o)

Er så høyt opp til det som kan brukes til juletre, så jeg tør ikke å klattre opp selv.

Skrevet

Er det like dyrt på Plantasjen.

Eneste jeg har sett av priser er fra 169.- men det var vanlig gran.

Skrevet

Synes ikke det var så innmari ille. Mener vi betalte like mye for en i fjor. Stor forskjell på edelgran og vanlig gran.

Skrevet

Tror det var omtrent det vi betalte for en edelgran i fjor. Meterprisen var vel på 250,- da.

Skrevet

Jeg mener å huske at vi pleier å betale omtrent 300 kr for edelgran...

Vi kjøper på vei hjem fra julehandel lille julaften kveld.

Skrevet

VI skal ikke være så mye hjemme i jula uansett, så kan hende det blir en billig gran da ja.... plantasjen var ett genialt forslag!!! takk

Skrevet

Vi kjøpte fjell-edelgran i fjor, som er hakket over edelgran igjen og betale da ikke 400 for det en gang. Det var ca 180 cm høyt...

Kanskje det er blitt megadyrt i år?

Skal ha fjell-edelgran igjen i år uansett. Det mista ikke en eneste nål tror jeg, og vi har teppe der treet skal stå! Betaler gjerne ekstra for å slippe å finne igjen nåler helt til mai ;o)

Skrevet

Jeg betalte 450 kr for en edelgran her om dagen. Kjøpte det på esso. De tok 220 kr for vanlig gran.

Skrevet

Juletreprisene her jeg bor har ligget på 400,- de siste årene. Leste at det var mangel på juletrær i år, og at de derfor kom til å være mye dyrere enn tidligere, så jeg synes ikke 550,- var så ekstremt ille. (Bortsett fra at det er mye penger å kaste bort på noe man skal ha så kort tid..)

Vi kjøper privat og har betalt 200,- for kjempeflotte juletrær de årene vi har vært sammen.

Skrevet

Kom reklame fra Plantasjen i dag.Edelgran. til 199,-.175 cm høy

Skrevet

sikkert dansk og full av hormoner ...

i følge de på nrk FBI i går kveld - eller det var kanskje julegrana det . men sikkert edelgrana også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...