Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 De siste par dagene har det blitt så stille i magen. Fra å være turbo til lite og rolige bevegelser synes jeg er litt rart. Det er jo vanlig at de skal bli roligere mot slutten, men hvor mye aktivitet er vanlig da? Er 37+5 idag og hodet er festet.
Afrodite´71 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei Jeg vet ikke, men jm ba meg ta kontakt om jeg ble usikker og kjente lite liv. Er også i uke 37, men på siste kontroll var ikke hodet festet selv om han ligger langt nede. Vet ikke om det er det nå, men han har svært aktive perioder og sparker så hardt i kontorpulten at stolen skyves fra. Så om han plutselig blir rolig, vil jeg nok ringe for en sjekk. Bedre enn å gå å bekymre seg nå på slutten.
rigmora :-Oline-: Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Ja slek me meg og. For ett par daga sida så slutta liksom denna turn-jenta mi å turne.. ho sparke nesten ikkje i d heile.. og sparka e svakare.. ??lure på å ringe eg og no.. ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå