Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Sønnen min (2år) fikk kyssesyke. Endelig fikk vi vite hva som hva "feil" med han. I siste 6 uker var han slapp,hadde feber,spiste lite.Legen fortalte i dag at ifølge blodprøve er kroppen allerede godt i gang med å bygge opp antistoffer,dvs. at hans immunitet er ganske sterk. Saken er at vi skulle reise til syden i jula. Her trenger jeg råd: er det greit å reise med han, kan reising skade han,osv? Hvor lang tid tar det for en for å bli frist fra kyssesyken? Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 jeg vet at ei jente i klassen (på barneskolen) måtte holde seg i ro i flere uker.. var veldig dårlig i magen hele veien. Og kunne ikke ha gym/ aktiviteter på et halvt år...
2nj♥ Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 Det varierer nok litt hvor lang tid det tar for å bli frisk, men man sier vel at man iallfall bør unngå spark, slag osv mot magen i 3 mnd pga fare for sprukket milt (milten blir forstørret og skjørere under sykdommen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå