Gå til innhold

sp.mål ang. modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye koster en time ca.? og hvor lenge varer den? hva er deres erfaring med dette? håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann,

jeg gaar paa klinikk fjeld (majorstuekrysset)-der koster det 380 kr pr gang-du ligger 1/2 time med naaler i:)

Har selv nettopp begynt saa vet desvaerre ikke om det funker men maa da tro paa det har en positiv effekt:) -ellers hadde jeg ikke gaatt:) men vet jo ikke .. :) har derimot hoert det skulle hjelpe paa modningen slik 1 fase gaar fortere i foedselen og kanskje forhindre du gaar over tid. haaper det funker!

Skrevet

jeg går på mille klinikken på majorsuen.Første time kostet 650,- de etter det 350,-. Vet heller ikke effekten,men tro kan flytte fjell;) Blir iverfall veldig avslappet avdet,åsså har det hjulpet på mine "rastløse" ben:)

Skrevet

Jeg har hatt 3 timer (1/2 timer) med modningsakupunktur. Første time kostet 480 deretter 280. Har 5 dager til termin, men er helt moden nå og har 2 cm åpning. Tror på det jeg:-) Må si at jeg har gått med litt murringer og menssmerter etter at jeg begynte.

Jeg kommer til å gjøre det neste gang også.

Skrevet

Jeg går på Askøy Akupunktur utenfor Bergen, hun som setter nålene er jordmor på Haukeland og sertifisert. Betalte 350,- første gang og 300,- etter det. Har fått flere murringer og kynnere, kjenner at livmoren jobber med modningen. Sover mye bedre, har mindre bekkensmerter og mindre vondt i ryggen. I tillegg er hodepinen nesten borte. Anbefales!!

Skrevet

lurer også på hvor dere fant disse jordmødrene/akupunktørene?! jeg undersøkte på nettet og fant noen som jobber i nærheten av der jeg bor. men har ikke undersøkt priser, og om de driver med modningsakupunktur. hva anbefaler dere å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...