sprellemor Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Noen her som har hatt det på barnet deres? F eks mot KISS el KIDD?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jepp. Mini ble frisk fra KISS etter 2 behandlinger.
@nemone Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jepp, her også. Fikk en ny unge etter en behandling!
snull Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 JAA..har vært på Barneklinikken i Oslo for sjette gang nå....huff, håper ikke på fler "tilbakefall " nå...Hun er 1.5 år og fant ut at hun hadde KISS da hun var ca 4 mnd. Har hatt fine perioder innimellom, men på grunn av høy feber og noen små, stygge fall har hun hatt sine tilbakefall. Merker stoor forskjell bare noen dager etter behandling....Takk gud for at det finnes behandlere...ellers tror jeg nok at jeg hadde vært innlagt på en eller annen institusjon...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Min har også hatt kiss.. hvordan merker man tilbake fall.? Ser høy feber er nevnt her... Mener hvordan vet man at det er kiss??
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 du ser det:-) har en gutt som kom til behandling for kiss da han var 5mnd. Vi har hatt to behandlinger, og så to for tilbakefall. Den ene gangen med tilbakefall var etter 4.barnesykdom med 3 dager med feber. Da så jeg det fra en dag til neste, hodet begynte å lene mot ene siden blant annet. Det var helt tydelig:-( Den andre gangen var jeg litt usikker, men vi går til oppfølging hos Ute Imhof som er fysioterapeut på barneklinikken og jeg hadde da en oppfølgingstime. Hun så med en gang at det var tilbakefall. Mente det var etter feber og at han hadde vokst veldig en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå