Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Blir det sure på ordenlig her inne? Kjenner dere det koker? Hisser dere dere opp over en verden som kun finnes på internett, og mennesker dere aldri har møtt? Tar dere dere nær av det som blir skrevet her? Eller skjønner dere at dette at dette er kranglesiden, og at man må regne med pepper når man kommer inn hit - uten å ta seg nær av noe..?
nov007 sin nappy Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 seriøst? i det du går inn her "laver du alt haab fare" ingen bryr seg noe særlig tenker jeg. og de som gjør det burde finne seg noe annet å gjøre.
carmelasoprano har født:) Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Nei jeg tar meg ikke nær av det som blir skrevet her inne. regner med at det meste er fordi man vil krangle at man hisser seg sånn opp. og at man ikke bryr seg noe særlig egentlig.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det gjør jeg. Ligger søvnløs noen ganger, også. Er jeg alene om å være et persilleblad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå