Gå til innhold

Klage klage klage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

okei..

må bare få klage litt tid..er så godt igang idag så...litt til kan vel ikke skade?

denne gangen er det barnehagen til guttungen går i det handler om..

de har kommenteret mange ganger at han ikke spiser middag der..

ja,han er ikkespesielt glad i middag heime heller,men han spiser ikke engang ting han virkelig liker når han er der..

nå er det hele avslørt..

var på lusiafeiring der imorgest..da fikk jeg bekreftet min mistanke..

maten der er ikke god!!

har fått småkaker og slikt derfra tidligere..har smakt blæh..

idag fikk vi lussekatter...

det smakte ingen ting!! kombinasjon mellom mel og vann! smakte akkurat det samme som alt annet....

blæææh......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel nå jeg skal si: "Barnemishandling!!!!"

Skrevet

til meg eller barnehagen??

for min egen skyld må jeg bare få sagt at det er ikke min feil at maten jeg lager er så himmelsk god at han ikke vil ha middagen i barnehagen..

til og med fiskepinnene mine er bedre enn deres...

hvordan skal dette gååå??

kanskje like greit at han bare skal gå i den barnehagen ut våren... :)

Skrevet

Til barnehagen, selvsagt. Tenk å lage smakløse lussekatter til ungene!!

Skrevet

ja..huff..så blir man sittende å trumpe i seg av ren høffelighet..

guttungen hadde ihvertfall fornuft nok til å si "æææsj" og gav den til mannen min..hehe..men han trengte ikke spise den da,hadde nok med å prøve å spise opp sin egen og min.... med et smil om munnen..

hehe....

Skrevet

Jammen bra at du hadde med deg Sambo, da. Han spiser jo det han får, som regel.

Skrevet

hehe...ja,de er veldig gode å¨ha i bakhånd ;-)

hadde du bare visst hvor mye jeg har "brukt" han for å få fatet tomt...huff....

Skrevet

hehe må bare glise av deg:) du er bare rå:)

Skrevet

jeg vet hvorfor lusse kattene og alt anet smaker dritt (jobber i barnehgae). det er fordi alt skal være så forbaska sunt at de utelate sukker i boller, lussekatter osv.. smaker jo dritt!!! greit nok at maten skal være sunn, lite fett, salt osv.. men det skal jo smake godt da!!! grove vaffler??? fusjjj.... i min barnehage har vi egen kokk så vi kan ikke putte ting i det heller..

Skrevet

jeg vet..akkurat det argumentet hadde i de fleste tilfellene holdt mål..meeen...nu skal det sies at i barnehagen han går i er det et KRAV om at når det er bursdagsbarn så MÅ de ha med seg kake...har man av en eller annen grunn ikke mulighet må man gi beskjed ti barnehagen senest dagen før slik at sjefen får laget.

de mener at alle disse sukkerfrie sunne barnehagene er bare tull..

barna får derimot både frokost,lunsj,middag og mellommåltider i barnehagen..

og har barna vært usedvanlig "snille" en dag, de har hadd noe godt til middag eller de på jobb bare føler for det så får barna også is eller liknende i barnehagen.

er ikke hver dag,men er en liten ekstra god ting i barnehagen hvis dere skjønner...

så det kan ikke være sunnhet heller som står bak den fæle smaken..

de lagde også kakemenn for en en liten stund siden..det smakte papp...så var jo en liten forandring til lussekattene som smakte lim,men...ja....

Skrevet

du får bake sjøl neste gang da vettu:P

Skrevet

har ikke mulighet til det desverre..har en gammel ovn som steiker skjevt..vil ikke lage hvis jeg vet det ikke blir bra....

savner en ordentlig ovn...savner en stor fryser som jeg kan fylle opp med all verdens..for ikke å snakke om å lage kake for så å ta den med til svigerforeldrene mine i og med at vi aaldri vil klare å spise den opp..og svigerfar ELSKER kake..hehe..

drømme....

Skrevet

Jeg tror egentlig du vil like deg bedre på skravlesida. Du går ut gangen og ned korridoren til venstre. Bare gå etter vaffellukta, så finner du fort fram.

Sambo. He he.

Skrevet

har de vaffel noen steder her??

vaffel er såå godt!!! nystekte med brunost eller nugatti på slik at det smeeeelter....mmm........

sambo. he he??

er du min sambo??

eller er du bare en sambo??eller er du kanskje ikke sambo i det hele tatt? eksisterer sambo overhodet lenger??trodde de var gådd over til mega/nærmat/prix eller andre navn nå...husker samboen jeg pleide å ra til under oppvekten...der var alle så hyggelige med hverandre..man kunne spørre personalet om noe og de visste faktisk svaret...nå er det mega der og stemningen har blitt kald...liker ikke det :(

Skrevet

godt at ingen i Norge har dødt av underernæring!!! og at bhg heller satser på barna istedet for å lage god mat, hva er viktigest?? barna eller døde ting ???

Skrevet

Jobber i barnehage selv, og her spiser vi samme mat som ungene. Er det ikke godt, lager vi noe nytt.. Lussekatter uten sukker og smak?? Vi har også "sukker-redusert" barnehage, men ett sted går grensen. Maten skal da være etelig!! Ikke noe vits i å sløse med dyre ingredienser når maten går i søpla allikevel.. Mat skal først å fremst være godt! Går fint ann å lage god mat uten unødvendig mye fett og sukker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...