vilsågjernefådettil Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Kan du se hvor mange unger jeg kommer til å få totalt? 090272
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ønsker du deg mange barn? Eller er jeg helt på jordet når jeg sier at jeg får opp 5, mulig 6 barn totalt?
vilsågjernefådettil Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 He-he, nei du er absolutt ikke helt på bærtur, mamalari. Var vel ikke helt så mange jeg hadde tenkt meg i min ungdom, men nå har jeg fire og ønsker vel gjerne 5 femtemann. Spørsmålet er bare når det skjer. Er 35 nå så årene går.... Tusen takk!!!
Mamalari Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 godt at jeg ikke tok helt feil da.. får opp ihvertfall 5 barn, mulig også 6, men her ikke helt sikker på den. ganske sikker på at jeg har spådd deg før om når du kommer til å bli gravid. husker ikke hva jeg spådde da, men kan jo se hva jeg får opp nå. kan jo hende det har forandret seg. får opp over nyttår.. tror det vil bli februar. håper du gir tilbakemelding hvis det stemmer at jeg har spådd deg før, så jeg et hva jeg evt fikk opp da
vilsågjernefådettil Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Joda, du har nok spådd meg før. Gravid i februar med en gutt. Men vi jobber på og håper du tar feil, og at årets julepresang er i boks. Men det får vi ikke vite før om ett par dager. ser du noe om hvordan svangerskapet mitt blir? Hører med til historien at jeg har tunge svangerskap med mye kvalme.
Mamalari Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 hehe.. ja, får tro dere får verdens beste julegave;) du får si ifra når du vet noe resultat da.. Jeg ble faktisk kvalm da jeg tenkte på svangerskapet ditt. Tror du vil ihvertfall slite litt med kvalme og oppkast i begynnelsen og litt utover. men tror at det ikke vil bli så ille som det har vært før. tror du bruker litt for mye energi enn nødvendig ved å tenke på det. har du slitt med bekkenplager tidligere? får ihvertfall opp at det er mulig du vil få litt problemer med bekkene. ikke sånne fryktlige problemer hvis du skjønner. men det vil nok plaget deg litt. ellers så får jeg opp også opp at du kommer til å kose deg under svangerskapet. liker du å gå gravid, tross plagene? føler liksom litt at du koser deg med magen som vokser. håper du kommer tibake med et svar på at jeg har tatt feil da;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå