Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Fikk ikke penger før igår, så.. Skal på butikken når han kommer hjem fra jobb, men hva pokker skal jeg kjøpe til en gubbe som ikke vil ha noe??!! Mannfolk:) Tenkte å kjøpe en bukse og genser/jakke. Men hvis noen kommer med et supert tips, så tar jeg gjerne imot:)
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Er i skikkelig shoppingmodus i dag =) Hva er hans interesser?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Fotball, fotball og atter fotball!! Hehe, og er litt begrenset siden jeg bor i Ål.. Han heier såklart på Enga.. Tenkte å kjøpe en engajakke i julegave.. Hvorfor skal det være så vanskelig?? Å kjøpe til Daniel er altfor lett, hehehe:) Kan svi av masse penger på en time på han;)
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Samboeren min har jaktdilla så jeg gikk berserk på XXL i våpenavd og handla til kortet gikk varmt. En Engajakke burde jo vært helt perfekt da. Kanskje en engakopp fra Daniel og skjerf, jakke, lue/caps fra deg. Eller noen sexy boksere kanskje =))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Hey, smart!!! Daniel må jo nesten gi noe han også, hehe:) Sexy boksere.. Hihi, eller hva med tanga?
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Vi skal være hos svigers på julaften. Har kjøpt den sexy bh`n med tilhørende tanga (til meg da). Pakket det inn til samboeren til jul, kan bli mye morro det =))) Kan ikke vente med å se uttrykket til samboeren for å ikke glemme svigermor når han pakker det opp ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Hahaha, ler meg ihjel når jeg tenker på at vi skal være hos mine foreldre denne julen!! Lyst til å gjøre det jeg å!
Gjest irismor Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Har du lyst har du lov. Tenk på hva de sier i mastercardreklamen. Opplevelsen er ubetalelig =))) Det beste med hele julekvelden blir fjeset til svigermor når pakken blir åpnet.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Haha, ja ikke sant Her blir det mamma og pappas fjes da, hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå