Gå til innhold

lakserolje!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med flaska nå. og lurer på om hvor mye jeg skal ta. og hvor lang tid det tar føre det virker??? noen som kan svare meg på det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

nei vet desverre ikke-men hvor faar du kjoept den?? tenkte jeg skulle proeve om ikke saa lenge:)

Skrevet

Jeg har to venninner det har virket til..Og de tok begge 3 ss..Men det må være 3 ganske store spiseskjeer...De tok beggge på kvelden i elleve tiden, og våknet på morgenen med rier..=)

Skrevet

Jeg tok 2 ss, kl. 23.00 og kl 0415 våknet jeg med rier. I 1989...

Skrevet

jeg kjøpte lakserolje på apoteket. du må spørre etter det. koster 79 kr tror jeg det var. jeg har ikke tatt ss med olje. jeg tok en slurk kl 1530 og så tok jeg en slurk nå. det smaker dritt. men jeg tok en slurk med brus etter på. og så spiste jeg en gjendekjeks for å dempe smaken. det blir spennede å se om jeg får noen virkning på dette. siden det er to av dere som sa at det virker.

Skrevet

Hvor langt er man eventuelt på vei når det virker da? Er jo ikke lurt i uke 30 om man er lei. Er det snakk om helt på slutten og eventuelt fra hvem uke er det greit å prøve det da?

Skrevet

Jeg prøvde dette i mitt forrige svangerskap. Fikk ikke noe rier av det..

Skrevet

jeg er i uke 38 med 3 cm åpning. derfor har jeg valgt å prøve dette. det skader jo ikke. men du må vel være kanskje moden for at det skal hjelpe litt.

Skrevet

har prøvd to ganger nå jeg...fikk skikkelige rier første gang,men de ga seg etter nesten 6 timer.prøvde igjen men da sjedde ingenting....

Skrevet

Jeg er 6 dager over termin nå,og prøver besatt med denne lakseroljen.. Fikk beskjed om 2 ss morgen og to ss kveld!! Andre dagen i dag og inget har skjedd.. bare litt dårlig i magen,hvis du skjønner! :) Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...