Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurer på noe ang det å få mage. Jeg er 15 uker på vei idag, og føler at jeg ikke har fått noe mage ennå. Eneste er at jeg kjenner livmoren noen cm over skambeinet. Men lenger opp - fra ca 5cm under navlen til 4-5cm over navlen har magen blitt skikkelig feit.. syns det er rart, for jeg har alltid vært så slank (har ikke hatt helt stram mage, men vært slank altså). Har jeg rett og slett lagt på meg fett tror dere, eller er det livmoren som har presset tarmer osv oppover så jeg har fått mage? Veit at det ikke er fosteret som har gitt meg mage siden jeg bare er 15 uker på vei. Men har lyst til å vite om jeg har blitt "feit" pga babyen eller pga fett. Noen som kjenner seg igjen? Magen er forresten fortsatt flat når jeg ligger på ryggen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er langt ifra noen ekspert her, men min mage er også slik. Er selv bare 13+2 og har skikkelig gravidmage. Vet at den lille ligger så langt nede enda at det ikke er den som lager magen, men ser ut som om jeg er halveis minst.... Jeg har gått ned 6,6 kg, men magen er større så et eller annet må det være! Ble ikke noe svar på spm ditt, men da vet du i det minste at du ikke er alene :-)
Tante Bassa Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er 13+3 og har også skikkelig gravidmage. Har ikke mage til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Det er på grunn av at mavemusklene dine deler seg nå og det som ligger under buler ut, blandt annet har en del av tarmene dine blitt skyvet lengere opp.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Tusen, tusen takk for svar Var redd jeg hadde lagt på meg bare... moro at det faktisk er babyen sin "skyld" at jeg ser tjukk ut! Da har jeg jo faktisk begynt å få mage! Jippii! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå