lubbeline Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Når jeg tester med den om morgenen og den ernegativ...så etter en stund, time kanskje, kommer det en veldig tynn lodrett stripe..noen vært borti dette??..:-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei:) Jeg har aldri vært borti det.. Men kansje du skal ta en ny test? Og ta med CB digital..
madisen Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har også opplevd det... og ikke vært gravid ;-( Det er vel derfor det står på testen at den ikke er gyldig etter en viss tid.
Lille trille satt på hylle Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har opplevd det samme, og er nå i 17.uke. jeg vil anbefale deg å vente en dag eller to og så ta en ny. Ta gjerne en digital test for da slipper du å tolke om den er svak eller sterk positiv, Lykke til=)
lubbeline Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Takk...håper på at jeg er så heldig som deg da;-)...og gratulerer:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Ja, har opplevd dette to ganger uten å være gravid, men krysser fingrene for deg da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå