Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Kjenner av og til at det kommer luft inn i skjeden, noe som er ganske ekkelt. Kan også komme ut luft når jeg våkner på morgenen. Opplevde også at det kom masse vann inn da jeg badet i badekar. Måtte presse det ut igjen etterpå. Synes dette er skikkelig ekkelt!! Flere som opplever det samme? Går dette over etter hvert? Er rett over 4 mnd siden fødselen nå. Dette med luft begynte først rundt 2-3 mnd etter fødselen. Veldig takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Ja, beklagelig vis så kjenner jeg til dette. Det er 7 uker siden fødsel. prøver å huske på å knipe, men blir nok til tider glemt i en travel hverdag. Har nok ingen gode råd, men kan iallefall si at du ikke er alene. Håper noen kan fortelle oss at dette forsvinner av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Dette er ikke så uvanlig etter en fødsel dessverre. Her er det flere mnd siden fødsel og jeg får fremdeles luft, særlig rundt mensen. Knipeøvelser er derfor fortsatt viktig!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er også plaget med dette. Synes det har blitt litt bedre (4 måneder siden fødsel), men er fremdeles plaget. Kom etter ca. 4 uker hos meg. Min teori er at skjeden var såpass hovent i begynnelsen og da hevelsen gikk ned så kom luften. Men om det går over vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå