Gjest Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Ønsker store og små god bedring i denne førjulstiden. Mange som sliter med feber, hoste og forkjølelse! Det er tøft når de små er syke. Håper dere blir friske igjen til jul, og at dere får en fantastisk første julefeiring med knøttene! For nøyaktig ett år siden tenkte jeg at det skulle bli spennende å feire jul neste år, med en liten en i hus. Ikke ante jeg at jeg skulle ha en liten fartende, aktiv krabat i huset på den tiden.. *smiler* Ta vare på denne tiden, snart er det jobb, barnehage og andre ting som skal ta over, og vi kan se tilbake og si at tiden gikk så alt for fort!
Solstråle72 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 God Jul til alle ønskes fra oss også! Ja denne julen blir nok helt spesiell for alle sammen. Her blir det moro å se en liten gutt ved juletreet, som prøver å dra av og spise papiret fra alle pakkene hehehe!! Kos dere masse i julen jenter. Og god bedring til alle små og store som sliter med feber og forkjølelse. Ikke noe moro. Her sliter Tobias med ganske høy feber om dagen, håper han blir bedre snart!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Ja, det er virkelig den store tiden for feber og forkjølelse skjønner jeg. Mange sliter med syke nurk og flere mammaer er heller ikke i form. Håper alle blir friske og raske igjen fort. Vi får kjappe oss å bli ferdige før jul alle sammen, så kan vi slappe av og kose oss med den første julen til våre små håpefulle. Gleder meg! Er det ikke rart som tiden flyr, det virker ikke lenge siden vi satt rundt bordet på Egon's og diskuterte slimpropper og hva ikke. Og nå sitter vi her med hvert vårt velskapte lille vesen. Ganske utrolig :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Takk for det :-) Her så har snuppa på siste måling før leggetid, 39,9 i feber. Syntes det begynte å bli litt vel høyt så jeg ga henne en paracet. Hun har vært skikkelig slapp og med feber på over 39,5 i hele dag, bare ligget på sofaen og slappet av. Har dog vært i relativt godt humør men nå når den nærmet seg 40 tallet ble hun veldig slapp ja! Har heldigvis fått i henne normale mengder mat, og masse ekstra væske i grøten (var som suppe). Håper hun er raskt frisk igjen og iallefall til jul :-) God bedring til alle dere som er syke selv eller har syke småknøtt. Og riktig goooood jul til alle sammen!!! klem
Millapril Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Mye feber på gang her om dagen, ja. Ikke moro, men forhåpentligvis er alle ferdige friske til julaften. Det blir så koselig å feire jul med baby! Gleder meg masse! Skremmende å tenke på hvor fort tiden går, og at det snart er tilbake til jobb. For det har virkelig vært fantastisk å gå hjemme og kose seg med baby! Ønsker alle med syke babyer god bedring og GOD JUL til alle sammen!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hei, Ja riktig god jul til både store og små. Håper alle er ferdige med alle basseluskene før feriringen begynner. Her er det spennende dager på jobb fronten. Ser ut til å bli ett par tilbud på plass så da gjelder det bare å bestemme seg. Er virkelig spent og blir bra å vite hvor veien går neste år. Helt utrolig hvor raskt denne tida har gått. Tenker en del på den store magen jeg hadde i fjor og hvor utrolig rart det er med deilige lille jenta som sier mamma flere ganger om dagen. Det smelter virkelig ett mamma hjerte.
Tussi og Maja Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Hei hei! Vi må jo også ønske dere en riktig god jul fra oss. Håper den blir minnerik og feberfri;-) Vi gleder oss masse til Majas første jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå