Gå til innhold

Jeg skulle vaske og rydde i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

levert mini hos dagmamman selv om jeg har fri frem til 16.00 og hadde stooooore planer. Så sovnet jeg på sofaen etter 1,5 timer på pcen:( Så nå har jeg satt på en vaskemaskin og har planer om å ta kjøkkenet før jeg må dra. Snakk om å kaste bort tid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe ja måtte jo opp i otta for å rekke lucia her og der. I tillegg merker jeg at en gryende forkjølelse er på vei og det passer litt dårlig med jobb fred, lørd og sønd. Så jeg kan jo si at jeg har investert i fremtiden hehehe:) Føler meg faktisk mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...