Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Han sov i vogna inne på soverommet sitt, og brått hørte jeg et dunk og en hes stemme (han er syk).. Løp inn, og der lå han mellom vogna og kassene.. Og det jeg så var en liten skjønn gutt med et stoooort glis! Hehe.. Jeg blåste "uff" og sa han skremte meg.. Da sa han bare "uff".. Hehehe... Slo seg hvertfall ikke =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 auda Jenta mi har ramla ut av vogna, med hodet først, ned en bakke Ikke spesiell hyggelig opplevelse. Men de er hardhudet
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Mye mulig han hadde klatra ut og så bare tråkka mellom eskene, det vet jeg ikke.. Men heldigvis slo han seg ikke =) Er litt verre når det er ute ja Stakkar liten =(
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Godt det gikk som det gikk =) Hvor gammel er gutten din? Må begynne å spenne fast snuppa enda bedre i vogna nå! hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Det kan jo også hende. Godt han ikke slo seg!! )
lenej :o) Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 min datt og ut av vogna en gang, vi sku ut, å eg la han i vogna i gangen, mens eg kledde på jakken, å han hev seg rundt, å rett i gulvet.. ble litt gråting da, for han ble så redd...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Han er 1 år =) Har alltid brukt å spenne han fast, men nå som han ligger i pose så har jeg ikke gjort det.. Da jeg har trodd han ikke klarer å komme seg opp.. Men må nok spenne han fast ja =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå