maria isabell Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 finner ikke eggløsningen...litt rart,er nå 14 dager siden første mens og den kommer ikke,selv om eg har el slim....kan det være noe galt med testen????
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Samme her..Er 18 dager siden første mens dag, og har testet negativt siden dag 11..Hadde alle symptomer på el på dag 13..men CB digital var negativ..Tester enda siden jeg fikk positiv el test på dag 23 for et par mnd siden.. Hvilke tester bruker du? og når på dagen tester du?
maria isabell Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 om mårningen og clear blue sin...
Prinsessemor Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har heller ikke funnet eggløsningen min med tester og spurte legen min om dette og han sa at vi ikke kunne stole helt på disse testene som ble kjøpt på apoteket dessverre :-( hvis man vil med 100% sikkerhet vite om man har hatt eggløsning så må man gå til legen å ta en blodprøve 18-19 dagen i syklusen, da får man svar på om man har hatt eggløsning eller ikke. Lykke til på leiten etter eggløsningen, jeg leiter også ;
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 bør teste på ettermiddagen eggløsning skjer mellom 16 og 19 ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå