**Oktober-mamma** Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Greier du å se om jeg får flere barn? Evt kjønn? Har en gutt på 2 og en liten i magen som du sa ble jente, på ultralyd kunne ikke jordmor si noe 100% for navlesnoren lå mellom bena, men hun tippet jente hun også Men får jeg flere senere tror du? Drømmer om =)
**Oktober-mamma** Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Og greier du å se når jeg kommer til å føde denne gangen? Har termin 4mai. Med forrige barn gikk jeg 10 dager over tiden..
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Får opp 2 barn til på deg, altså tilsammen 4. gutt,jente,jente,gutt. Tror det blir noen år før du får nr 3. Føler rundt 2014, så tror jeg at nr 4 komme et par år etter der, Hvor mange ønsker du deg da? Tror du vil gå litt over termin, får opp rundt 4dager over. Du kommer nok uansett ikke til å gå like lenge som sist
**Oktober-mamma** Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Tusen tusen takk for svar! Har skikkelig tro på deg;) Ønsker meg 3 eller 4 barn så nå ble jeg kjæmpeglad:) Godt at jeg slipper å gå like lenge som sist da:) Igjen, tusen takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå