rosenkvisten Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg trenger masse flotte tips..bare å kjøre på Kanksje andre som trenger også..er ikke lett det der.
rosenkvisten Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Glemte å si at det er julegave det er snakk om:)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har nettopp kommet hjem fra julegaveshopping. Kjøpte en genser, en skjorte, parfyme og deo og ansiktskrem til min mann. Han ønsker seg både genser og skjorte vet jeg. Så nå gjennstår å se om han liker det han får :-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg kjøpte kitekurs i åre... 1250 svenske kronor.. bor jo i trondheim så bare et par timer fra åre da.. også skal vi dit en helg i januar.. s da ble det gavekort på snowkite.. 6 timer ;O) Det tror jeg han bli fornøyd med! Fart og spenning og adrenalinkick! ;O) Lykke til! kjenner igjen følelesen av å "gå tom for" gaveideer etter noen år.. hehe..
mor.monsen Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 I år ble det: Morgenkåpe, skinnhansker, Led Zeplin CD og en sånn hjernetrim leke sak jeg kjøpte på Notabene. Så har han noe å leke med.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Jeg har kjøpt den morsomste pappaboka ever, Verdens beste pappa : hakkespettbok for småbarnsfedre. Ca 200 kr. Genial gave! Vi venter altså vår første da I tillegg, litt friluftsting og tang, vi er glade i å gå turer og sånn
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Blir nok klær her og, og den boka om jeg finner den. Høres genial ut Vi har ikke så god råd og mange å kjøpe til, så mann min spurte for noen dager siden om vi skulle kutte ut hverandre og heller satse på sydentur i mars. Jeg sa motvillig ja, men innerst inne ville jeg jo at han skulle kjøpe noe til meg. Så i går kveld, da han var keen på litt sengekos, brukte jeg kvinnelisten min Så da får jeg nok det jeg alltid får av ham: Veske og parfyme )) Fornøyd med deg, jeg!!
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 jeg kjøper flybilletter til riga for oss to i julegave til han..vi reiser i januar på langweekend bare oss to..gleder meg!! blir jo siste mulighet for kjæresteweekend til utlandet på en god stund når man har har fått en til liten en......... sukk...gleder meg...bare oss to...masse god mat...spa....shopping.......sukke..........
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Så heldige mennene deres er som har dere som er så snille mot dem. Blir helt misunnelig når jeg leser om hva dere skal gi dem i julegave. Min kjæreste takket for seg på mandag, så nå sitter jeg her da alene, tjukk og feit og ingen å kjøpe julegave til..... Håper mennene deres setter pris på de flotte gavene de får. Ønsker dere alle en god jul :-)
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 huff da... tjukk og feit tviler jeg nå på...gravid og sexy høres mer naturlig ut ;-) Og ja,må si meg enig i at disse mannfolkan e pina meg heldig som har så flotte kjerringer som oss... hehe... Håper nå du får feiret jul sammens med noen du er glad i uansett om han tosken du var sammens med har dratt...er hans tap!! og du kan se positivt på det..nå slipper du å ta hensyn til han når det kommer til avgjørelsene om barnet ditt..du kan gjøre hva du vil..kan ligge å stirre drømmende inn å øynene til lille banet i timesvis uten å høre noe om husarbeid,middag eller liknende...så på den måten er du heldig... Så slipper du å ha utgifter på han..som den idioten han tydeligvis er så hadde han bare ført til tull og tøys uansett..nei,dere har det nok bedre uten han skal du se...kan ta en stund,men plutselig ser ikke livet så verst ut alikavæll..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Hei Jeg kjøpte barbermaskin og Lars Monsen bok til min. I fjor kjøpte jeg truger. Ellers er jo pulsklokke en god ide.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #12 Skrevet 13. desember 2007 Til Sommerfugl. Tusen takk for oppmuntrende ord. Jula blir nok koselig alikevell, har to store jenter og familie som jeg skal være sammen med i jula. Har innfunnet meg med at jeg blir alene om omsorgen for babyen som kommer i juni, og det skal jeg klare såååå bra. hehe.
Nancy Drew Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 min ønsker seg: klokke som tåler vann og litt bank, crocks sko, proff masasje, jeg ønsker han nye boksere (så det får han i hverfall), data dill og annet unyttig leketøy... men det blir nok lommeboken som avgjør hva jeg ender opp med til slutt;)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #14 Skrevet 13. desember 2007 jepp...skal kjøpe vaskekost og bruksanvisning. Og for ikke å glemme boken"hvordan vise at du er glad i kjærsten din" som er gravid,ulykkelig og med bekkenløsning!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har kjøpt pondus abonemang i et år, press kaffe kanne med to kopper, et fotball supporter sjert for det lokale laget.. og så må jeg finne på noe mer.. hmm..
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 herlighet,ikke noe problem i det hele tatt... og trenger du å vite noe om rettigheter/stønader eller liknende så er det bare å sende meg en PM hvis du vil.. var alene om guttungen min en stund,så vet litt om det... Du klarer det veldig bra skal du se Du og barna dine fortjener bedre..en dag vil han også innse det.. godt du har dine å feire jul med..de man er glad i blir veldig viktig når slikt skjer...håper det er noen der du kan støtte deg til og spy ut alt til...og hvis ikke så er du alltid hjertelig velkommen til å klage,kjefte og si så mye drit du bare vil om han til meg akkurat når du vil hehe..av og til så er det merkelig hvor mye slikt kan hjelpe... Håper virkelig alt ordner seg for deg... og du..tenk... inne i magene våre er det små babyer..skjønne vidunderlige vakre og uskyldige små babyer...de ligger der i en rugemaskin og venter på at melkemaskin skal komme skikkelig igang slik at han/hun kan komme ut å gi oss brystbetennelse..
maya80 Skrevet 13. desember 2007 #17 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har køpt den pappaboka til sambo, skal finne på en ting til men aner ikke hva ennå
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 Min skal få seg ny mobil, noen kule t-skjorter fra Carlings, ny kortholder med gravert navn på, pysjbukse og tøfler, pluss en superdad t-skjorte fra Nine..
med baby nr 4 i magen Skrevet 14. desember 2007 #19 Skrevet 14. desember 2007 Tenkte å kjøpe en platespiller med usb, kontakt
mamman t o.a Skrevet 14. desember 2007 #20 Skrevet 14. desember 2007 scaniajakke fra danmark fra den i magen og digetalkamera fra meg
Mammaen til Turid Skrevet 14. desember 2007 #21 Skrevet 14. desember 2007 min får supporterutstyr med sitt favorittlag på, litt diverse, vannflaske, caps, skjorte, litt dilldall.. fant en perfekt side på internett med slike ting på.. og en ny lommebok, er lei av gnålet hans... *ler* (han har bursdag tidlig i januar, så blir litt ekstra da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå