-prøverpånytt- Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg ønsker at min lille familie skal få en fin jule feiring og at jeg snart blir gravid igjen!Hadde vært koselig om det lå et pent smykke under jule treet i år da!hehe!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 har lite ønsker egntlig...har en nydelig datter, en nydelig samboer...og er gravid...så julegaven kommer på mars tror jeg =)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 ønsker meg ny stue og sofa.. få revet alt og isolert stua.. og få det litt mer etter sånn jeg vil ha det
rosenkvisten Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 kunne like godt vært jeg som skrev det siste innlegget:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 regner med at det ikke var mitt ellers er du super kjapp:)
-prøverpånytt- Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 Ja det er alltid deilig å få pussa opp og kjøpt seg noe nytt!Husker jeg var helt i skyene da vi flytta inn i vårt splitter nye arkitekt tegna hus for 9 mnd siden!får håpe nissen er snill med dere i år da!hehe!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 så snill er`n ikke assa:) driver å bygger på huset. så er knapt med penger nå så får vel vente til helvete fryser over:)
Tante Bassa Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 Tror jeg skal ønske meg top-hat til bilen. Kan ikke fordra å skrape is! Ellers så har jeg sagt til niesene mine at jeg ønsker meg småtteri til babyen. Blir ikke en personlig gave til meg, men vet at de verker etter å kjøpe ting til babyen og det er noe jeg blir glad for.
-prøverpånytt- Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2007 Men det var jo et fint jule ønske alikevel da!Lykke til med videre bygging!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 takktakk..ønsker deg et super jul..*kaste babystøv* smykket kan jeg ikke hjelpe deg med:) men...
-prøverpånytt- Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2007 Det går bra.Takk for det og en riktig god jul til deg og den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå