snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Sitter her i sofaen min som vanlig..kan vel egentlig slutte å skrive det siden ejeg alltid enten sitter eller ligger på sofaen når jeg skriver noe her.. men nå begynner sofaen å irritere meg.. vi kjøpte oss ny sofa på bohus i høst..en beige mikrofiberklutsofa..hehe..den er helt fantastisk å sitte på..og ligge på..den er derimot så lav at det ikke er mulig å støvsuge under sofaen..nei her må vi FLYTTE hele hjørnesofaen for å kunne støvsuge/vaske...og det er ikke bare bare for skulle man være så uheldig at de to sofaedelene går fra hverandre, noe som selvfølgelig hadde gjort flyttingen av den mye lettere, så hadde jeg ikke vært istand til å sette den sammen igjen.. i tillegg til det så er det feil sofa..jeg vil ha skinnsofa...helst en mørk skinnsofa..men ikke svart altså.. men en mørk farge av ett eller annet slag..vet ikke hvilken farge,men det vil jeg sikkert vite når jeg ser den..har sett mange fine..men de koster også deretter... blablabla.. men hva skal jeg gjøre??denne sofaen vil det ikke være plass til i huset vårt når vi en dag bytter..har nå med denne tre stk sofaer..alle relativt nye..de andre to hater jeg virkelig..er mørk skinn..men er ekle å sitte i... denne her liker jeg ikke utseende på,men den er så deeilig!! er faktisk så deilig at den nesten er bedre å ligge på enn senga... knurr.. skulle ikke vært lov!!!
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Unnskyld meg,men dette fikk jeg meg en fryktelig god latter av,minner meg litt om meg selv bare i form av ett annet møblemang,hehe,gravide kan hvertfall være morsomme:)
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 hehe... vi har det ikke meir moro enn hva vi gjør det til ;-)
mine små alver... Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 du må gjerne sende en sofa til meg asså.......trenger en ny en men har ikke råd:(
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 vet du...vil tro at å sende en sofa er dyrere enn å kjøpe en ny en.. smartpost my ass...prisene er jo så skyhøye at jeg nesten må revurdere om at alle kan få gaver i år...sukk...
Ikkelektuell Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Er du sint på Bohus som lager upraktiske sofaer, eller er du sint på deg selv, som kjøper dem?
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 er det lov å si ja takk begge deler?? kjøpte sofaen fordi den matchet veggene her vi bor nå... var lei av maling og gadd bare ikke å male stuen og...sukk...
snart mor til 3 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 e har lyst på sjokoladekakedeig.. mmmmm...hadde vært godt!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå