Gå til innhold

vondt under magen - muskler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

får av og til vondt på undersida av magen og har alltid tenkt at det er musklene som strekkes. men sist jeg var hos legen var blodtrykket høyere enn vanlig, og han ba meg være obs på smerter i magen. så nå er jeg litt usikker, om dette går som smerter i magen, eller er det muskelsmerter? er vel bare jeg som kan kjenne det, men har noen lignende vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme måte. legen min sa det helt sikkert var ligamentene som strakk seg. har hatt det sånn i over en uke nå. kjennes sår og øm ut der nå...

Skrevet

spørs vel litt på terminen tror jeg. tror ikke det strekkes så veldig mye på slutten. jeg ville ringt en lege eller jordmor hvis jeg var deg. vil ikke skremme deg, men regnet med at terminen din var 29.12. og hun som skrev over meg her har ikke termin før i mars, så smertene kan være mere strekking i hennes tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...