molla 29.12 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 får av og til vondt på undersida av magen og har alltid tenkt at det er musklene som strekkes. men sist jeg var hos legen var blodtrykket høyere enn vanlig, og han ba meg være obs på smerter i magen. så nå er jeg litt usikker, om dette går som smerter i magen, eller er det muskelsmerter? er vel bare jeg som kan kjenne det, men har noen lignende vondt?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 jeg har det på samme måte. legen min sa det helt sikkert var ligamentene som strakk seg. har hatt det sånn i over en uke nå. kjennes sår og øm ut der nå...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 spørs vel litt på terminen tror jeg. tror ikke det strekkes så veldig mye på slutten. jeg ville ringt en lege eller jordmor hvis jeg var deg. vil ikke skremme deg, men regnet med at terminen din var 29.12. og hun som skrev over meg her har ikke termin før i mars, så smertene kan være mere strekking i hennes tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå