Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg skal lage julemiddager for første gang i år - har alltid vært gjest tidligere, hjelp! Å lage det til, er nå en ting, det fins jo kokebøker og slikt, men jeg tenker på innkjøp og lagring og sånt. Regner med det er lurt å kjøpe inn på forhånd og fryse ned, eller? For hvis man tropper opp 22 og skal ha ribbe og pinnekjøtt er det kanskje ikke mer igjen?? Men jeg har bare en liten fryser. Får jo ikke all julematen inn der. Hva gjør dere andre? Og en ting til: Hva slags kjele har dere til pinnekjøtt? Må jeg ha en spesiell kjele? Kjempestor? Dette var skikkelig utenfor tema, men håper noen kan hjelpe meg likevel!
oblix Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hvis du ikke har plass i fryseren, så kanskje du skulle ta en tur i butikken å høre med dem om de ikke kan legge av noe til deg, til nærmere jul. Jobber i butikk selv og vi har gjort det for noen, som skulle ha ganske mye.. Vet ikke om du har noe familie rundt det som kan oppbevare noe for deg? Du burde i alle fall kjøpe dette i litt god tid, det kan fort bli tomt. Jeg kjøpte 9 kg frossen ribbe i går, så har vi til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå