lilla jag Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 uff,jeg ble så skuffa istad.er bare 8-9dpo,men i går natt hadde jeg veldig vondt i magen,og når jeg våkna til morgenen i dag var det enda verre,så da tenkte jeg at nå må det være noe på gang og forta meg for å ta en test.negativ,selvfølgelig:(ble så skuffa.har følt på meg hele denne pp at vi endelig skulle klare det.vet at ikke håpet er helt ute siden det er såpass tidlig,men ble lei meg allikevel. noen som har testa negativt 8-9dpo,for så å teste positivt ved ikm?? sjekka forresten tappen istad.den var skikkelig lav,hard og lukket.hva betyr det?aldri vært sånn før som jeg kan huske. har også menssmerter(hatt hver dag siden forrige mens.rart) verker i kroppen sliten vondt i tenna rare magevondter setter pris på om noen vil synse litt:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Det kan godt tenkes at du er gravid. Men jeg tviler på at testen ville blitt positiv uansett. Det er altfor tidlig å teste. Vent til IKM eller et par dager før. Lykke til! Det der med tappen har jeg ikke peiling på. Aner ikke hvor den er eller hvordan den skal kjennes ut hehe
Clemencia Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Høres jo litt tidlig ut til å teste enda.. Så sjansene for at du er gravid er der jo fortsatt Her er en god side ang. livmortappen: http://pernille.info/tappen.htm I tidlig svangerskap kjennes den sånn ut: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå Test igjen litt nærmere ikm, så krysser vi fingrene for en positiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå