Gå til innhold

Fikk framskyndet termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ul i dag:)...og fikk framskyndet termin fra 10.mai til 3.mai. Sa til jordmor at jeg var sikker på når jeg hadde siste mens OG at det var regemessig, men likevel ble det forandret! noen flere som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, min var jo helt på tur.. men har fått sjekket den fler ganger. lengen mener bestemt at jeg har blittt gravid rett etter mesen. ikke i den uken som er beregnet som el uke. men som legen sa .. vi går ut i fra barnet, og hva den kan fortelle av utvikling. Når man har el er ikke lett å vite, så ul er riktig. man kan jo bli gravid når man har mensen også ... så gå ut i fra ul..

Skrevet

Jepp. Tror nesten alle opplever dette, å bli flyttet på .

Første gang fikk jeg den flyttet 2 uker, og jeg visste ca når jeg ble befruktet siden mannen min arbeidet på nordsjøen, slik at han etter det var bortreist....

Og i følge den nye terminen, hadde jeg aøltså testet positivt 2 uker før jeg ble gravid.. hehe...

Men slik er det iallefall...

De regner ut i fra modenhetsgraden til bebin, og man har da funnet ut at denne metoden er sikkrere enn å gå ut i fra mensenterminen. Man kan også ha eggløsning i forskjellige deler av syklusen, selv om menstruasjonen er regelmessig..

Skrevet

Min menstermin var/er 30.april, men etter ultralyd ble termin satt til 21.april. Ble glad for det selvsagt :-)

Skrevet

blei flyttet en dag jeg til 3 mai:) hehe..så min gjettning var ganske nøyaktig:)

Skrevet

Jeg ble satt tilbake 2 uker.... selv om tidlig ul og ul'n etter ordinær ul tilsier at jeg er 2 uker legre på vei enn ordinær ul... så jeg må innrømme at jeg er skuffa!!:)

Og ingenting som kan få de til å endre termin... så permisjon og overtid går ut i fra terminen ordinær ul satt.....

Skrevet

Hei,

jeg fikk flyttet termin en uke fram med min sönn. Etter de tidlige ultralydene mine ser det ut som det samme skjer nå også. Skal på ordinär ul 27.des så det blir spennende. Litt bedre å bli flyttet fram iallefall:-)

Min mens har også värt helt regelmessig så det har ingenting å si. Men vet ikke når jeg har hatt egglösning, det er jo det som teller, og når egget blir befruktet og fester seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...