Gå til innhold

Jeg har tatt brystreduksjon og løft!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det for bare to dager siden og er fornøyd så langt. Men veldig, veldig spent på å se hvordan det ser ut under bandasjene, som jeg kan fjerne på lørdag. Legen sa puppene ville dette litt ned i løpet av de 3 første månedene, men jeg håper ikke det betyr at de vil"henge" igjen. Er så spent!!! Nye topper, nye bh-er......... Noen som har gjort det samme og vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brystreduksjon i november i fjor :) er strålende fornøyd!

Skrevet

Har ikke fått gjort det enda, men vil gjøre det :) Men tenkte at det kanskje var litt smart å få siste babyen ut først :)

Skrevet

Åhhhhh! Jeg vil å!!!!! Hva kosta det?

Skrevet

Jeg skal den 22 januar.

Skrevet

Jeg fikk det dekket av Rikstrygdeverket og betalte bare for bh og egenandel, som var ca. 720 kr tilsammen. Har sniktitta litt ned på brystvortene, og syns de peker en anelse nedover i stedet for rett ut, men det er vel kanskje fordi puppene nesten står som ballonger nå, og når de får den mer naturlige "dråpeformen", vil de kanskje peke dithen de skal? Tror dere? Håper det. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente to dager til med å se......

Skrevet

Hva betalte du for brystreduksjonen? og de ble vel litt løftet med det samme eller? Har lyst å gjøre det samme nemlig!!

Skrevet

Collosseumklinikken i Oslo.

Skrevet

Har ikke vært igjennom det, men håper.

Manner meg bare opp for å ringe legen.

Skrevet

kan jeg spørre hva det kostet? lang ventetid? hvor lang tid tok operasjonen? hvordan la du det frem for fastlegen for å få det dekket av rikstrygdeverket?

Skrevet

Det koster rundt 30.000 kr, men vet ikke eksakt pris. Det finner du sikkert ved å søke på de forskjellige klinikkene:-). Jeg fortalte legen at jeg følte meg framtung, puppene hanh veldig( det kunne hun lett se), at jeg svettet plagsomt mye under dem og fikk noenganger sår under dem. Noen har rygg- og nakkeplager, mye hodepine eller dype groper i skuldrene pga. bh-stroppene. Legen målte meg og sendte en henvisning til Colosseumklinikken, var på konsultasjon der etter ca. 6 uker og operasjon ca6 uker etter det:-).

Skrevet

jeg vil også....hvor stor var du? siden du fikk dekt dette? må bli ferdig med å få barn og amme, så skal jeg også:)

Skrevet

Hvilken cup fikk du ?

Skrevet

Vet ikke hvilken cup det ble, for han kirurgen var ikke særlig interessert i å snakke om størrelse, annet enn at han skulle finne en størrelse som skulle passe. Men jeg spurte om en b-cup, så jeg tipper en stor b eller en liten c, men det vet jeg ikke helt før jeg har sett puppene og prøvd nye bh-er. Og så får de visst ikke sin egentlige fasong før etter noen måneder, sa kirurgen. Men det sportsbh-en jeg kjøpte på klinikken, er a-cup, men den er traaaang, og det skal det vel være:-).

Før operasjonen var jeg en d/dd-cup. Fjernet tilsammen 190 gram, og løftet da også. Gurimalla, jeg er så spent på å se og på hvordan livet og klesshoppingen blir fremover nå.... SÅ tenker jeg: vi lever bare en gang. Hvorfor ikke gjøre det man kan for å få det bedre med seg selv? Er så lei av å være misfornøyd og ha masse komplekser. Nå håper jeg i allefall jeg har fått et kompleks mindre:-). Go for it, dere som lurer! :-)

Skrevet

Hvem var det som opererte deg. Jeg skal bli operert av Dr. Bjærke

Skrevet

Det var han som opererte meg!

Skrevet

190 gram ?

Mamma fjernet jo nesten ett kilo på hvert bryst, og hun gikk fra DD til B.

Jeg skal selv fjerne 850 gr på hvert...

Skrevet

Ja, da kan du tenke deg at puppene hang hos meg. Kunne liksom rulle dem oppi d-cupen, for etter å ha gått ned 17 kilo, var det ikke mye fyll igjen i dem. Men det var bare såvidt jeg fikk operasjonen dekket, det hører med til historien. Legen mente det ikke egentlig var nødvendig å fjerne noe, men bare løfte. Men siden jeg selv syns de var litt store, gikk han med på å fjerne litt. Jeg er liten av vekst, så det var ganske synlig at de hang veldig. Magen ble liksom veldig kort;-)

Skrevet

Dobbel d? Også fikk du det dekket? Kan jeg spørre hvor høy og tung du der? Jeg er 173, veier 65 kg og har dobbel d. Jeg har utrolig lyst å operere, men noe sier meg at jeg ikke ville fått det dekket..

Heldiggris!!! Håper du blir fornøyd med dine nye bryst=)

Skrevet

Jeg er dobbel D = E, . Jeg får det også dekket.

Skrevet

Jeg er 155 cm høy og veier 55 kg. Uansett om man tror man får det dekket eller ei, taper man ingenting på å snakke med legen og kanskje få henvisning videre:-).

Skrevet

kor mye har vekt å si.. eg er stor.. men har G cup.. kunne sikkert brukt H cup og for noen av G cup bh er for små hehe..

Skrevet

Du får ikke ha en bmi over 27-28 trur jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...