♥ McQueen♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Ringt helsestasjonen og de skulle ringe meg opp igjen... Det er en halv time siden. Han har ingen andre symptomer. Kun feber. Hva kan det være? Han er 6 MND.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Feber er ofte tegn på en infeksjon. Men dersom han er i helt fin form ellers så behøver det kanksje ikke å være noe? Du kan helt sikkerrt ringe opp igjen på helsestasjonen dersom du er bekymret
blond Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvis han ikke har problemer med pusten eller virker syk ville jeg ikke bekymret meg. Feberen i seg selv sier ikke så mye.
My little girl_ Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 sånn var min snuppe forrige uke, bare feber,ikke noe annet.. hun hadde også over 39 i feber,fra onsdag til søndag,var hos lege på fredag, å da tok de crp(?) å den var litt høy så de sa hun hadde et virus og det måtte bare gå over av seg selv.. min snuppe er 9 mnd..
Mor til et enebarn Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Dattera mi hadde alltid høy feber når det var tenner på gang...
♥ McQueen♥ Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Han har vært i fin form i hele dag. Spist godt også. Ikke hoste og er ikke tungpusten. Mitt første barn så syns det er litt skummelt. Fikk vaksine på mandag men fikk ingen reaksjon da. Kan dette være en reaksjon, nå så mange dager etterpå??
Giftmamma med2jenter Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 sånn var datteren min i forje uke også.. feber at par dager, så gikk det over av seg selv.. Mye som går nå vistnok..
blond Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Det vet jeg ikke, men opplys om det når du snakker med helsestasjonen eller legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå