Gå til innhold

Intens kløe under brystene......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kløe under brystene? Jeg får mest klø-anfall om natten, og da klør jeg meg spent ihjel! Har klødd meg til blods flere ganger, så har fått noen sår. Har prøvd flere salver uten hell.. Fikk høre det kanskje kunne være sopp, så prøvde med Canesten. No good! Er det noen som har lignende problem? Evnt. tips? Har så smått begynt med kløe midt på ryggen også..blir sånne bitte små kuler i huden.

 

Takker for svar! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert svangerskapskløre. Er veldig slitsomt!! Spes på natten!

Jeg hadde det i begge mine forrige svangerskap og det eneste som hjalp meg var "Aurax". Sånn salve som man bruker på insektsstikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver dag, hvis det var det skulle skulle frem til anonym!!!!!!!!!!! Takk til dere andre for fine svar. Jeg skal prøve med allergi-salve..er vel eneste jeg ikke har prøvd enda. Prøver å gå mye uten BH når jeg er hjemme, så det ikke blir klamt under der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjobing:-)

Har akkurat samme problemet - sukk... Er rød og irritert under brystene, og det er akkurat som små nupper som klør noe så vanvittig! De kommer der som bh-spilene er, og disse "gnager" intenst på nuppene. Må ta meg sammen på jobb for ikke å stå og "grafse" meg selv på brystene hehe:-)

 

Klør også mye på ryggen og ønsker meg en god gammeldags kløpinne til jul av min kjære:-)

 

Får du tips til lindring så taes det imot med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Mange år siden tråden var i bruk, men prøver meg allikevel:

fant du ut av problemet? Jeg har akkurat det samme; røde utslett, blemmer, små nupper under, på og imellom puppene. Det klør veldig. Prøvd ulike kremer og allergi tabeletter, men fungerer ikke. Var hos lege som mente det var allergi, men fikk ikke svar på hva jeg bruke for å bli bedre… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ofte når jeg har svettet mye og er klam. Blir verre når jeg har klødd. Fungerer faktisk best å vaske med vann og skånsom såpe. Samt å bruke bh for å trekke vekk fuktigheten. Eventuelt kompresser man kan legge under. 

Anonymkode: c8587...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...