Gå til innhold

Northernlights, eller andre amerikanere.. hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen nettadresser til butikker i USA som selger flott julepynt? Skal kjøpe inn noe som skal ligge og vente på meg der hos en venninne.. =)

Fordi når jeg kommer i April så regner jeg vel med at all julepynt er ryddet vekk...

Tusen takk !

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du skal,men der jeg bodde før,der var det en butikk som het "The Christmas Loft".

Der var det full jul året rundt!

=o)

Spørs om det er en sånn butikk der du skal,men du kan jo google?

Ellers kan du google christmas decorations og staten du skal reise til, eller lignende søkeord. Da finner du helt sikkert mye fint.

Jeg aner ikke selv.Men vet det er mange nettbutikker der ute,som selger fin julepynt.

Skrevet

Det kommer vel litt an på hva du vil ha?

Dessuten er det vel best å kjøpe det i Januar...

QVC.com og HSN.com er bra og billig, relativt. Det er TV-shoppene her, de har en usaklig mengde varer. Antar at du skal ha dette med deg hjem igjen? Forøvrig, ikke noe elektrisk da, vi har annerledes strøm her!

Skrevet

Takk takk, prøvde å google idag men fant ikke helt det hva jeg lette etter men skal prøve et nytt søk.

Tenkte å ta det med meg hjem igjen etter oppholdet, vi skal først til west palm beach i florida, og deretter på småturer.. litt usikkert da vi egentlig skulle besøke ditt bosted Expat,men slekta mi er ikke der på det tidspunktet..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...