mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Irriterer meg grønn over votter som er vanskelige å få på (selv uten tommel) De er jo selvfølgelig gode når de er på og funker sikkert bra for eldre barn, men på min 11 mnd gamle gutt er det vanskelig å si "dytt inn hånden" - og det ender som regel med at votter er sånn halvveis på, og som dermed gjør det vanskelig å leke ute for han. Noen som vet om fine votter (gjerne vann og vindtett) som er lette å få på ???
linneha Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Reima sine votter uten tommel er lett å få på , de når opp til albuen og har en strikk rundt håndleddet. De koster ca 200 kr. Hvor tett de er vet jeg ikke, har ikke testa det ut.
babygutt jan07&??nov10 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 på kapphal (?) har de kjempe fine "polvotter, med tommel riktignok, men de har borrelås hele veien opp på siden. Blir veldig tette og fine når den er igjen... Er nå en liten stund siden jeg kjøpte de, men tror de fortsatt har dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå