mamma :-) Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Har i en 14 dagers tid hatt litt rosa utflod. Mest om natten. Sikkert fordi jeg har hostet sånn. Nå har det begynt å gi seg,men etter å ha satt på vaskemaskinen i sted gikk jeg på do og da var det klart rødt blod i truseinnlegget. Burde jeg ringe jordmor på helsestasjonen og bare høre eller er det litt vanlig sånn på slutten????
Afrodite´71 Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Jeg ville ringt føden! Kan jo være noe med morkaka, og verdt å få sjekket.
mamma :-) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Takk, da venter jeg på at jordmor skal ringe meg opp igjen. Er jo to der inne i maven så best å høre med ekspert,ja.
mizz25 Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Ka sa jordmora? Tvillinga? spennanes =))
mamma :-) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Jordmor ringte ikke tilbake.............Prøver igjen i morgen. Har ikke kommet mer blod så det er vel ikke noe farlig.....
mamma :-) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Ringte føden og skulle komme inn for sjekk ved neste gang det kom blod. De sa det var litt vanlig så sent ut i tvillingsvangerskapet og kunne være tegn på at noe kom til å skje snart. Da er jeg rolig og trygg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå