Gå til innhold

Angående NAN mme!:-)Trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i ett innlegg tidligere her at de som brukte Collett mme kunne blande måltidene for dagen, å legge i kjøleskapet for å så varme melken når den skulle brukes.

Kan man det med NAN eller er det bare med Collett?

Å hvis man skal det, blander man da pulvere med varmt vann fortsatt, å så legger i kjøleskapet?

Takk for svar!!:-) God jul og godt nyttår!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er anbefalt at det skal være blandet i mer enn 1 time. men vi koker vann og har på flasker og legger i kjøleskapet så varmer vannet i mikroen når hun skal ha mat. tar i pulveret til slutt.

Skrevet

Hei!

Altså, man KAN jo lage ferdig og sette i kj.skap med alle typer MME, men man frarådes det, pga. bakteriedannelse. Jeg kjenner mange som har gjort det med både Collet, NAN og Hipp for den saks skyld, men har ikke gjort det selv..

Skrevet

Jeg gjør forresten samme som Janne og Nora=) ovenfor..

Jeg har kjøpt noen sånne pulverdispensere på butikken som jeg har målt opp pulver klart i, og så koker jeg vann ferdig som jeg har i flaskene ferdig oppmålt, og så putter jeg det i mikroen og blandet pulveret i.. Er ikke noe stress i det hele tatt.. Måtte jo varmet opp i mikro uansett om man hadde melka klar.. :)

Skrevet

man bør ikke det...det lager seg bakterier i melken når den blir stående. jeg koker opp vann som jeg sitter i kjøleskapet, så varmer jeg opp vannet i mikroen og tilsetter pulvere. da går det ganske raskt å lage til. kokt vann kan stå i kjøleskapet i 1 dødn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...