Gå til innhold

Hva kjøper dere i julegave til egne barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig litt inspirasjon nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tulla mi er 6mnd så blir ikke å kjøpe noe å legge under treet, men har kjøpt badering, og no skinnfell for å ha i senga som hun alt har fått..

gammel er barnet ditt da så kanskje jeg kan hjelpe deg.. gutt elle rjente??

Skrevet

Snuppa får en barnelaptop, bøker, spill, duplo og en sånn tegneplate.

Skrevet

Elias aktivitesbok + cd

Kaptein Sabeltann sengesett med navnet sitt =)

DVDer

Kardemommeby Cden

skal kjøpe mere...skal ta en titt på BR Leker

Skrevet

De får årskort til dyreparken, og vi skal overnatte i kardemommeby (ebestemt tid akkurat det siste) Men siden alle har bursdag rett før og rett etter så blir det vel mye leker og slikt.

Funnet noe pen tøy de skal få. Og noe småleker som spill, glansbilder osv de får av nissen, søsken osv.

Av bestemor så får de biletter til Disney on Ice, så tror nok de blir storfornøyde her i år. En som fikk det ifjor (da bodde vi ikke sammen) og de to største var så missunelige.

Skrevet

Til bursdagen blir det nok masse Playmobi. Har funnet frem min gamle og de fire jentene her er helt gale etter de. Selv om jeg hadde mest gutteleker, nabogutten er i syvende himmel.(aldri vært så mye på besøk før han)

Skrevet

Barnelaptop, duplo og ski får hun av oss :)

Skrevet

Jeg har en jente på 2 år...

Men, har virkelig ingen anelse på hva vi skal gi. Det er ikke lenge siden ho hadde bursdag heller..

Men, er det vanlig å gi klær til egne barn? Føler litt på det at hverdagstøy er jo noe vi skal holde ho med uansett på en måte...

Skrevet

toby the totboot, akebrett og klær + votter og lue..

Skrevet

Snuppa får bumbo seat og hvitt saueskinn av oss.....:)

Skrevet

Vi ha kjøpt skipakke til vår gutt, han blir 3 i februar.. Også får han fjøsdress, som han kan bruke når han er med farfar i fjøset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...