Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hjelpe meg litt.... ??? Siste mens var 13 november... har vert regelmessig de siste tre månedene.... men nå er jeg etter litt rekning kommet frem til at jeg er to-tre dager for sent ute.... Normalt ville jeg ikke ha stusset på det en gang, fordi jeg tidligere alltid har hatt litt slingringsmunn på perioden.. men det som gjør at jeg nå sitter og funderer er... - Jeg ammer ennå min førstefødte, som er 6 mnd nå.. MEN, nesten over natta begynte jeg å produsere alt for lite til han, og har konstant vont i pattene.. nesten som spreng, bortsett fra det at de kjennes ut som han nett har sugd ut innmaten i pattene... - Har fått kommentar på at jeg ser gravid ut igjen.... - begynt å bli plaget av BT fall igjen, (noe som førte til SM store deler av forje svangerskap) - litt småkvalm og sulten hele tiden, om hverandre... er jeg panisk?? (ville ikke ha neste såååå tett.....) eller kan jeg være så "redd" for det at kroppen spiller meg et puss?? har ikke tatt test ennå... vet ikke om jeg tørr... sist var den ikke positiv før 9 uker ut i svangerskapet.... gjemmer meg bak anonymknappen enn så lenge......
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 er det noen mulighet for at du kan være gravid? ville nok ha testet, ja...
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Virker som om du er gravid gitt, du får krype til korset å ta den testen, evt blodprøve hos lege hvis du føler testen ikke sier sikkert nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå