1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en bøyle til en KIDDO stol som er kjøpt i 2001,eller er det noen som har en slik?? Det er jo nytt system på de stolene nå,og jeg finner ikke min igjen...
Tommage♀♂ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Har du vært rundt på de forskjellige utsalgsstedene og hørt om de har liggende? Eller evt send en mail til sandvik, de som produserer dem. Ikke kjøp ny hvertfall, den nye varianten holder ikke mål. Minsten falt rett gjennom stoled da remmen løsnet fra bøylen=(
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 uff hørtes fælt ut,må nok høre litt mer rundt om kring ja,var veldig fornøyd med den stolen vi har,den første modellen,den er brukt av 2 barn,så den har holdt bra,men vet nå at jeg ikke skal kjøpe en slik,hvis jeg må til med ny stol:) Takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå