Mild, Marcus & Mille Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Jeg fødte en gutt i juli i år, og har klær fra str 50 til 68 som nå er for smått. Mye av dette finnes fremdeles i butikkene. Derfor lurer jeg på: er det noen som er villig til å betale noe for dette? Flere av plaggene er aldri brukt (rakk ikke bruke de rett og slett, før jeg oppdaget at de var for små). Er masse masse masse klær, langermede-/kortermede-/singlet-bodyer, t-skjorter, strømpebukser, olabukser, skjorter, joggebukser, gensere, fleece overall, bamse overall, truser, babysvømmetruser, sokker, luer, sengetøy osv. Mye har disneytrykk og er mange sett. Har jo i tillegg noe gravidplagg fra hm (linbukse, olaskjørt, olabukse, sort dressbukse, flere sommertopper osv.) Ingen av klærne til verken meg eller lillegutt er ødelagt eller har nupper o.l. Bare lurer på, hva hadde du vært villig til å gi for det om du skulle kjøpe? Skal jeg selge alt samlet eller plagg for plagg? Dette er jo ting jeg har betalt mye penger for og har ikke så god råd om dagen så hadde vært deilig å fått litt for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå