Gå til innhold

Når sier dere det til venne rog familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dere er gravide, hvis det var noen tvil om hva jeg mente altså :-)

Vi sa det rundt 7 uker til familie sist og rundt4 mnd til venner. Har så lyst til å bare rope det ut, men det er jo litt tidlig enda.

Når sier dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist venta jeg til uke ni før jeg sa noe,da hadde jeg vært på ul og fikk beskjed om at dette kom til å gå godt,så da så jeg ikke noe fare ved å fortelle det.

Denne gangen sa jeg det med en gang,fordi alle ville ha forstått noe på julekvelden når jeg ikke tar meg en juleøl til middagen og jeg ønsker ikke at min graviditet skal være det som er midtpunkte den kvelden,så derfor gikk vi ut med det med en gang,så blir det "glemt" til julekvelden om dere skjønner hva jeg mener. Det blir liksom snakket ferdig til da.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Til nærmeste familie fortalte vi det veldig tidlig, allerede i uke 6 eller deromkring. Vi ville bare få lufta ut av ballongen, for de fulgte så innmari med magen min siden de visste at vi slet med barnelaginga. Da var det litt greit å bare få det ut, - ja, vi er gravide, nå vil vi bare ha ro rundt dette fram til vi vet at dette går greit. Så de gledet seg i det stille sammen med oss, men lot oss få litt pusterom. "Kjentfolk" fikk ikke vite det før etter 12 uker. Fortell det når dere føler tiden er inne, tror ikke det finnes en oppskrift på dette=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...