LilSilja Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hvordan går det med dere som er på overtid? Selv er jeg - 8 dager nå. Var på kontroll i går hos jordmor, forhøyet blodtrykk og litt blod i urinen så jeg må tilbake med ny prøve på lørdag. Ellers vist ikke no skjer blir det GU på mandag/tirsdag og dermed må jeg reise til sykehuset i nabobyen (2 timer unna) for ¨å få satt i gang. Synes tiden bare snegler seg avgårde og har ikke ork til å gjøre noe. Ingen tegn på at babyen har lyst å komme heller, den bare sparker og koser seg i magen
Soleie m/3 gull :) Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 jeg er sååå lei!!! er 6 dager på overtid.. skal til jordmor i morgen, så er spent på hva hun sier.. men de setter meg jo ikke igang før 14 dager over.. så kan enda gå en uke til.. ville jo at han skulle komme før julaften!!
neila & desembernurket Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Begynner også å bli temmelig klar for fødsel nå, en uke på overtid. Var veldig heldig, og fikk overtidsvurdering allerede i dag, og en veldig hyggelig fødselslege kunne fortelle at jeg var moden, hadde 1-2 cm åpning og at babyen lå veldig langt nede... Etter litt stripping fikk han tøyd åpningen til 4 cm, og mente at jeg meget mulig kom tilbake i løpet av natten eller morgendagen for å føde... Så nå sitter jeg her da, og venter, og venter og venter... Krysser fingrene for oss som har gått over termin... må da være vår tur nå...
LilSilja Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Så bra da! Håper at du kommer i gang raskt å slipper å vente mer, må være enda kjedeligere å vente når man vet at alt er klart til at den lille skal komme *krysser fingrene*
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 2 dager over her... har 2 cm åpning var til jordmor i dag hu tøyde og strippet meg da... får håpe det skjer noe snart
maisel Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er -7 dager no. Skal til jordmor på kontroll i morgen. Hvis ikke noe har skjedd til da, så har hun lovt å kontakte sykehuset slik at jeg får komme inn til en kontroll der. Håper noe kan skje snart, for no begynner jeg å bli veldig veldig lei. Har en gutt på tre år hjemme også som begynner å bli lei av at alle maser og spør etter babyen. Tror det kan være kjekt å få babyen ut og hjem til han også no.
2 prinser og en prinsesse Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 er 5 dager på overtid.. er møkka lei nå( hat bekkenlåsning siden 3 måne huff alt går trægt ja.. hadde rier i natt men det stopa selfølgeli opp..blir vell ingen baby her før jul.. frykter at eg må site på sjukehuse på julaftå( lykke til videre jenter.. håper d komer noe baby snart hos dere..)
mams-til3 Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 10dager på overtid nå!!!!!blir fullstendig gal!!!!!skal til sykehuset imorgen for kontroll.håper de ikke sender meg hjem...nå vil jeg bli ferdig med det jeg har ventet på såååå lenge!!!!lykke til alle sammen.....overtid er noe dritt!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå