Gå til innhold

Ja nå skulle jeg helst vært anonym.... (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Men siden jeg begynte og skrive litt om det igår så blir det teit.

Siste dagene har jeg vært skikkelig hoven i fingrene mine. Har måttet ta av meg ringen min på natten, noe jeg aldrig trenger ellers. Igår kunne jeg ikke ha den på meg i det hele tatt før et par timer sent på kvelden, men måtte ta av den igjen når jeg la meg. Idag har jeg enda ikke fått tatt den på meg, klarer og presse den på, men da får jeg den nesten ikke av igjen og det er ubehaglig.

Igår fikk jeg også mensen igjen. Forige mens startet den 21 november, så startet den igjen nå.. Er jo bare 3 uker siden sist da.

Når jeg fikk tilbake mensen etter fødsel så startet det med 28 dager, så har det sakte gått nedover, og nå fikk jeg den som sagt etter bare 21 dager. Det synes hvertfall jeg var litt heftig tett.

Første gangene etter fødsel blødde jeg ganske så riklig, men de siste gangene nå har det ikke vært så mye, og så har det på en måte vært litt slimete blod. Vanskelig og forklare.

Noen som har vært med om noe lignende og kan forklare meg hva det kan komme av? Burde jeg kanskje ta en tur til legen? Vil jo helst ikke det. Liker ikke leger..

Håper noen kan hjelpe. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Det er veldig normalt å ha uregelmessige og ulike blødninger i starten etter en fødsel. Men har du tatt en graviditetstest? Bare for å være sikker? HAr du noen plager eller smerter ellers da?

Ellers så er det vel også normalt å ha mer vann i kroppen når man får mensen, men om det ikke går over, eller er skikkelig plagsomt, så villle jeg nok tatt en tur til legen. Ser du ikke liker leger, men de er nå engang der for å hjelpe - og det verste med sånne ting er nesten å gå å undres på hva det kan være.

God bedring!

Skrevet

Ja jeg vet jo at det er noen som er plaget med vann i kroppen ved mens. Men jeg har aldrig vært med om det før.

Eneste gangen jeg har hatt problemer med det er når jeg ventet tulla.

Jeg har ikke tatt en test, for det skal ikke være mulig at jeg er gravid, og mensen har jo tross allt kommet hver mnd, så jeg har ikke tenkt på og ta en test engang.

Skrevet

Nei, men har du hatt sex, så er jo sjansen der.. Ta en test, bare så det er bevist liksom.

Skrevet

Jo men vi har jo omtrent ikke hatt sex i det siste. Ikke siste mnd hvertfall.

Så hvis den testen sier jeg er gravid så må jeg være en god bit på vei, og det tviler jeg jo på siden jeg har hatt mensen.

Skal til legen med tulla etterpå. Kan jeg be og få tatt test der da? Eller er det bedre og kjøpe på apoteket? Hva koster en test på apoteket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...