Gå til innhold

Vet det ikke blir klaff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det ikke blir klaff denne helga.. har EL den helga her men nå er jeg så anspent i magen og kroppen så det tror jeg ikke... Uff kommer nok til å ta tid før jeg finner roa og så klarer bli gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen!! Tenker på det HELE tiden..Neste pp blir det ingen tester, ingen temping og total avhold fra BIM (det siste blir det vanskeligste,hehe), masse jobbing og annenhver dag metoden, kanskje det kan ta fokuset vekk slik at jeg blir gravid igjen...

Lykke til, håper det klaffer for deg likevel denne pp.

Skrevet

Takk takk.. Jeg klarer lissom holde meg rolig ellers i måneden og er ikke så mye på BIM, men med engang EL nærmer seg så må jeg inn og sjekke og blir veldig spent og ivrig og dermed også anspent =( og det tror jeg ødelegger litt.. HAr jo en gutt på 2,5 så vet jo at jeg kan bli gravid.. men likevel.. Hadde vært enklest hvi jeg visste på forhånd hvor lenge jeg må prøve =)

Masse lykke til til deg også!!!

Skrevet

Takk:-) Har også en gutt på 2,5 år. Han satt på første forsøk og det samme gjorde den jeg mistet på sensommeren i år. Så har ikke hatt tid til å fokusere så mye på det tidligere:-)....Har dere prøvd lenge?

Skrevet

uff det var leit at du mistet,, Dette er 3 pp.. Førstemann var ikke planlagt men veldig ønsket når vi fant det ut =) Så synes egentlig det er litt rart å prøve =)

Skrevet

Ja, det er litt rart med den prøvinga, men vi får trøste oss med at det er helt normalt å prøve noen mnd før det klaffer..Bruker du el-tester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...