katlinka Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Sist gang jeg var gravid hadde jeg minimalt vondt i brystene, kom og gikk i ei uke eller to. Denne gangen har brystene vært utrolig ømme siden EL omtrent. 7+2 i dag. Kanskje det har noe med at man har født og ammet før?
Frk. Molly Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Dette er min tredje, men jeg har aldri hatt ømme bryster.....Varierer nok veldig, tror jeg.
Hvitkløver2020 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Mine er fortsatt litt ømme og jeg er 24+1 i dag=) Husker ikke sist jeg...
TobarnsTurbo Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde ømme bryst i flere uker før det avtok litt, men de var mer ømme enn normalt gjennom hele svangerskapet.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er førstegangs og fikk ømme pupper rundt IKM, utrolig ømme pupper i hele 1.trimester. Litt mindre i 2.trim, men fortsatt ømme. Nå er de kjempeømme igjen, stikker i brystvortene også. Så sånn gjevnt over har de vel vært ømme hele veien. Er 37+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå