EnUndreneMor Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 vi har hatt kjempe fin erfaring med det, tulla vår har stor kost seg. er kjempe fink til å dykke og bader til og med alene i badering (sånn for store unger) hun er 6mnd nå og vi starta da hun var 2 ca.. så nå har vi vært bassenget alene oxo.. moro for mor og barn:) og merker stor forskjell når vi skal bade henne i badekarr oxo, da legger jeg henne bare nedi der og fyller opp med vann så ligger hun og plasker og leker alene og trives kjempe godt, ikke no redd vann og det er bra:) vet det er noen som sier at man kan få fortere asma og allergier og ørebetennelse men det har ikke vi merket noe av. da jeg var lite var jeg veldig my ei bassenget, men søstr ami var ikke så mye jeg har ikke asma, bare litt pollen allergi og hatt kun ørebetennelse 1gang søstr ami derimot har astma og allergier og har hatt øre betennelse fler ganger så tror ikke det er noe sammenheg der, sånne ting tror jeg man er født med:) anbefaler deg virkelig å gå på det.. er kjempe kos for barnet, oxo får man treffe andre mennesker:)
Patetica fåkksi Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Ja altsaa det var egentlig saanne erfaringer jeg tenkte paa, om det er noe som er koselig og moro, og bra for mor og barn eller om det er mer oppskrytt. Jeg vurderer det nemlig for oss. Hun ble 3 mnd. i gaar.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Anbefales på det sterkeste!!! Er så moro! Thea begynner å "riste" vilt på armer og bein når vi kommer inn i hallen Storkoser seg i vannet!
M&K+Påsan <3 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg mener ikke det er oppskrytt. Det er utrolig koselig, både for mor barn og eventuelt pappaen. Føler liksom mer kos og nærhet også .. Vil absolutt anbefale det. Å som sagt over her, man merker det utrolig godt hjemme i badekaret. Det er kjempe gøy !!! Begynte selv når lille gutt var 3 -4 mnd ..
Mammapudding Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Leah og pappan skulle begynne på babysvømming, men så var det 2 tidspunkt å velge mellom..det første er han på jobb eller sover etter jobb og det andre var midt i Leahs leggetid:( Hun er 5 mnd når kurset starter..Tenkte å se om det er andre tidspunkt neste gang det starter opp..da vil hun jo være 7-8 mnd sikkert..er det for sent å begynne da?
nick39 Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Elste jenta var med i ca. 3 år og elsket det. Men yngste jenta hatet det fra første dag og vi sluttet å gå med henne etter 1/2 år. Så det er veldig opp og ned på barna de er så forskjellige.
Stratos med 3 barn Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 her i huset storkoser far og sønn seg på svømming! Absolutt verdt pengene!
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 hav med problemer med drena i ørene når de er så mye i vann - har hørt at det kan være en plage ?? har selv lyst tilog begynne på babysvømming men det stopper meg...
ana baroma Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 her koser mor, far og baby seg på svømminga. En super greie å gjøre bare oss tre. Full oppmerksomhet og konsentrasjon om henne i 30 fine minutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå