Gå til innhold

Ja nå skulle jeg helst vært anonym.... (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Men siden jeg begynte og skrive litt om det igår så blir det teit.

Siste dagene har jeg vært skikkelig hoven i fingrene mine. Har måttet ta av meg ringen min på natten, noe jeg aldrig trenger ellers. Igår kunne jeg ikke ha den på meg i det hele tatt før et par timer sent på kvelden, men måtte ta av den igjen når jeg la meg. Idag har jeg enda ikke fått tatt den på meg, klarer og presse den på, men da får jeg den nesten ikke av igjen og det er ubehaglig.

Igår fikk jeg også mensen igjen. Forige mens startet den 21 november, så startet den igjen nå.. Er jo bare 3 uker siden sist da.

Når jeg fikk tilbake mensen etter fødsel så startet det med 28 dager, så har det sakte gått nedover, og nå fikk jeg den som sagt etter bare 21 dager. Det synes hvertfall jeg var litt heftig tett.

Første gangene etter fødsel blødde jeg ganske så riklig, men de siste gangene nå har det ikke vært så mye, og så har det på en måte vært litt slimete blod. Vanskelig og forklare.

Noen som har vært med om noe lignende og kan forklare meg hva det kan komme av? Burde jeg kanskje ta en tur til legen? Vil jo helst ikke det. Liker ikke leger..

Håper noen kan hjelpe. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg alene om dette? Ingen andre som har vært med om noe lignende?

Skrevet

Bruker du noe prevensjon?

Jeg hadde p-stav og gikk ned til 21 dagers syklus etter at jeg hadde hatt den en stund. Etter at jeg fjernet den er jeg nå på tur opp igjen. Oppe i 24 dagers syklus nå :o)

Skrevet

Best å ringe/dra til legen når du er bekymret. Ikke spørre på DIB. Her kan du få utallige forskjellige svar som ikke trenger å ha betydning til din situasjon.

Skrevet

enig med monkeytits:)

men tar du noe jerntabletter?? dett ekan hjelpe deg..

hvis ikek drikk mye vann.. er mange spm kan bli hoven i kroppen under mens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...