Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Skal på julebord i helgen og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg,føler meg så fæl og opplåst,kvisete og håret er synetiskt og fælt. Jeg vil jo ta meg godt ut selv om jeg er gravid,skal bli med samboeren min på julebord,han har nettopp begynnt i ny jobb,så jeg vil jo se litt "normal" ut når jeg treffer kolegaene hans for første gang. Ingen av fin klærne mine passer lengre uten om en blazer jakke,kan jeg gå med dress? eller forventer alle at du skal stille opp i prinsesse kjoler?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Kommer an på type firma/bransje. Er nok tryggest med en nøytral kjole, men dress er jo ok det og!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 kjøpte meg ett skjørt i ste 249 kr sånn mammaskjørt var kjempe fint ...kjøpte det på west barneklær jeg ...å nå er det jo så masse tunikaer som du kan ha på sammen ...prøv det...blir sikkert kjempe fint ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå