Gå til innhold

mamma Juli/August 2008 gruppe


meg+en

Anbefalte innlegg

Hei jeg har termin 2 august. Bor på Grünerløkka og er første gangs fødende.. Er det flere i byen med termin juli/aug? Kanskje vi skal lage en lite gruppe vi og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei, jeg har termin 17 juli og kan godt tenke meg å bli kjent med noen som også skal ha baby til sommeren. Jeg har en jente fra før på snart 5 år. Vil gjerne være med på treff, og det hadde vært hyggelig om noen av dere har lyst å begynne på noen form for trening for gravide. Jeg bor på Tonsenhagen. :-) Line 76.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig!

 

Jeg har termin 5. juli, har en liten Marcus på 15 mnd fra før.

Vi bor i gamlebyen, og jeg kjenner ingen andre i denne store skumle byen med barn eller som venter barn, så jeg føler meg rett og slett litt Viggo Venneløs til tider.

Hadde vært hyggelig å treffe noen andre som bryr seg om søte små joggedresser og fancy barnevogner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

Jeg har termin 30.juli og blir veldig gjerne med på treff:) Bor på Carl Berner. Dette blir første gang for meg også! Fint med initiativ til gruppe/treff. Kjenner ingen her i byen som er i samme situasjon jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi avtale et treff? Når passer det for dere? Jeg skal reise bort på søndag og være borte en uke, men etter det passer det når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min termin är 28 Juli, jag kommer gärna med på BIM-treff! Känner inte så många i Oslo, och har nästan inga vänner med småbarn heller. Vore kul att ha nån att snacka med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin 11. juli, bor ved Ilaparken. Blir gjerne med på treff etter hvert, men helst etter vi har vært på første UL i februar :) Kjekt å bli kjent med flere som skal ha barn samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått ny termin 13.august.. Hurra, noen dager mindre å gå gravid.. (kanskje.. hmmm)

 

Jeg er midt oppe i en tøff tid med datteren min som skal enten fikse på en nyre, eller i verste fall fjerne den. Operasjonen er 19.februar, og jeg vet ikke når hun da kan begynne i barnehage igjen. Sannsynligvis etter et par uker, men det er jeg ikke sikker på.

 

Men i begynnelsen av mars er jeg MER enn gjerne med på treff altså. Trenger å treffe andre mammaer/snart-mammaer!!

 

Hva med å treffes på Hard Rock Cafè? Der har de masse mat å velge i for gravide utsultede damer!!

 

Jeg kan godt sette opp en dato allerede, så kan vi prøve om det lar seg gjøre for de fleste? Om det er noen som absolutt ikke kan, er det jo bare til å forandre dato!!

 

Hva med torsdag 6.mars kl 1800? Andre innspill tas imot med takk!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til til datteren din!! Håper operasjonen går bra!

 

Jeg har termin 15.august. Hadde vært trivelig å treffe andre som skal ha samtidig :-) Bor ikke akkurat midt i sentrum, men T-bane er jo en grei oppfinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Det blir nok strengt tatt verre for oss som foreldre, enn for henne som kommer til å være borte vekke hele tiden, men huff a meg altså... Gruer oss en del ja!!

 

Har fremdeles kontakt med min "gamle" barnimagen-gjeng jeg. Utrolig koselig å ha noen i samme situasjon når man går gravid og ikke minst når man går hjemme med babyen!! Hvor skal du føde?

 

Ja t-banen er god å ha altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i byn,men skal føde på Ullevål,så kanskje jeg treffer på noen av dere der:-)

Termin 14.august.

Sier kanskje inntil videre.Må få formen i orden først men regner med at den er i orden til 6.mars:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har termin 2.august. Jeg vil veldig gjerne bli med i juli/august-gruppa. ;o) Det blir koselig.

I mars begynner vel mange av oss å få litt størrelse på magen også:) Blir artig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6. mars høres bra ut for meg :) Med det forbehold at UL og alt går bra selvfølgelig. Huff, grugleder meg, 13. februar er en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Da er vi jo et par stykker som vil treffes da!! Jeg kan poste et treff på BIM-TREFF, så kan vi bruke denne linken til å melde oss på/av etc.. Så spennende det skal bli å møte andre i samme situasjon!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Jeg vil gjerne melde meg på dette treffet :) Satser på at dette er riktig sted. Hvem arrangerer?

 

Jeg har termin 02.aug, men vil trolig føde tidligere pga diabetes. Bor på Majorstua.

 

Gleder meg til å dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jeg bor også på Majorstua, og det er jeg som arrangerer treff, det er en ny helt "blank" påmeldingsliste i en annen link som heter omtrent det samme som denne, husker ikke akkurat i farta.. (ja, jeg kunne sjekket, men.. er litt lat for tida!!)

 

Hvor gammel er du? Venter du nr 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...