Gå til innhold

Hva syns dere?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt alle og alle svarer nei da det er ikke mye, du er så fin at.. Men det svarer di jo for di kjenner meg :o) Hehe.....

Så da tenkte jeg å spør dere som ikkke kjenner meg å vet åssen jeg ser ut :o) Hehe.. du trenger ikke, kanskje dumt å spør, ikke vet jeg.. :o)

Er 163 og før jeg ble gravid veide jeg 76kg.

Nå er jeg 26+3 på vei ca 6 månder å veier 85, har gått opp 9 kg.

Er det mye, passlig, lite??? Har ikke peiling på dette, siden dette eg min første.. :o)

Bryr meg ikke om vekta i det helle tatt, for er normalt å legge på seg. Men bare litt greit å få svar fra andre..... :o)

God Jul til dere jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du ...jeg er 1.56 cm jeg veide også 76 kg før jeg ble gravid ...jeg er 26+3 hehe vi e nesten ganske lik vi to ...men over te du spurte om syns det der høres passelig ut =) ingen ting å frykte...jeg er opp på 79 kg nå...for jeg kastet opp 4 første mnd og tok av 5 kg ...men alle de pluss litt til har jo kommet...

god jul til deg også =)

Skrevet

jeg er 1.58 cm og veide i underkant av 70 før jeg ble gravid med nr en....på slutten så veide jeg 90 kg!!!!!! lettere å gå over enn å gå rundt med andre ord.Håper jo på å ikke veie like mye denne gang...men ser mørkt ut ja....

Skrevet

Jeg er alt for stor selv så jeg kan godt være ærlig.

76 kg til en på 163 en nok litt mye i utgangspunktet, 68-70 hadde sikkert vært fint etter min mening siden jeg mener at jenter skal være litt runde.

9 kg når du er 26+3 syns jeg også er litt mye, men nå er du jo gravid. 5-6 kg opp nå hadde vært passelig etter de ukene. Ungen og du vil vokse mye de neste ukene fremover og det kommer til å bli tungt.

Skrevet

Men ungen vokser jo i rykk og napp også, så det kan jo hende man går de neste ukene og ikke legger på seg noe særlig.. tror man må stole på at kroppen finner det ut selv hva som er best å legge på seg, bare man har et normalt kosthold.:)

Skrevet

Synest ikke at det hørtes så mye ut,du har nok former,men det er jo kjempe flott! Å nei,du har ikke lagt på deg mye i det hele tatt! 9 kg må du regne med på 26 uker.Det er ihvertfall min mening:-) Kos deg masse med svangerskapet og ha en fin jul:-)

Skrevet

jeg er veldig lik deg, men veide litt mindre før jeg ble gravid.

Er 163, og veier nå 77 kg... ikke stor mage enda men begynner å komme seg litt... er 26 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...