Anele&Solstråla Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 pga luftsmerter... Syns dere det har hjulpet? Var der for 1.gang i går, og skal dit i morgen og mandag. HAN mente 3 ganger var normalt. Lurer på om dere merket bedring etter gang 1? For vesla skrek like jævlig frA 00-02 i natt:(
Grorüd.. Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei! Det er vanlig at de blir litt "ekstra" urolige første natten.. Sånn var jenta vår og.. Men noen dager etterpå merket vi bedring! Veldig bedring!
Kanutte og prinsen Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har vært 2 ganger til kiropraktor med gutten min på 3,5 mnd. Merket ingen bedring etter første gang - fikk bare en veldig grinete unge. Etter andre gang tror jeg kanskje han har blitt litt bedre. Virker som om lufta kanskje kommer litt lettere ut. Vi skal en gang til rett over nyttår, så blir spennende å se. Kiropraktoren sa til meg at 1 av 10 blir bra etter bare en behandling, men de fleste trenger i alle fall 2-3 eller flere. Første gang knakk han forresten opp en låsning ca midt i ryggen, og den andre gangen en låsning i øverste nakkevirvel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå