mayaya Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Kom opp noe i en tråd her som ikke stemmer overens med den Julestjerna jeg kjenner :-p
Miramor Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg er nok ikke den Julestjerna du tenkte på. Visste ikke at det var noen som hadde det nicket. Ok, får skifte nick igjen da :-)
mayaya Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 Neida, bare jeg får sortert oppi hodet mitt, så går det nok bra Ville bare høre at det ikke var jeg som var ute på bærtur :-p
Miramor Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Nei da, du har hodet på rett plass :-)
mayaya Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Under armen, og armen i bind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå