elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Begynte med grøt på vesla for vel 2 uker siden, hun er nå oppe i en halv porsjon om dagen. Ellers får hun mm og litt mme når far passer henne. De siste dagene har hun hatt så få tissebleier, ca 4-5 i løpet av en dag. Samtidig er bleia om morgenen ikke så tung. Hun bæsjer og i snitt hver fjerde dag. Er så bekymret på om hun får nok veske. Hun viser ingen tegn til magevondt og sover greit på natten, bortsett fra at jeg ammer et par ganger. Er dette tegn på at hun har fått lite veske i kroppen? eller er dette helt normalt når man begynner med grøt?
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2007 Ingen som vet?
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Jeg merker iallfall at gutten min blir mer tørst nå som vi har begynt med grøt. Så jeg gir han vann av tutkopp til hvert grøtmåltid, og han drikker masse. Pupp får han så mye han vil ha, hele dagen - men blir vel en 4-5 måltider pga at han aldri har tid til å spise lenger. Så du kan sikkert prøve å gi litt vann, det er ikke dumt å venne dem til å drikke vann uansett. Når det er sagt, så er det vel 5 tissebleier som er minimum i løpet av et døgn, så du er jo innenfor den grensa, forsåvidt. Men væske er ikke dumt uansett, det motvirker forstoppelse også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå