♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Fra å være kjempesosial, glad og utadvendt har hun plutselig blitt mammadalt og sutrete. Tidligere hadde jeg store problemer med å få henne med meg hjem fra barnehagen. Om morgenen spaserte hun rett inn og hadde ikke tid til å si adjø engang. Nå er det bare meg hele tiden. Hun kryper nesten inni meg. Pappaen eller andre får ikke se på henne engang! Barnehagen hennes har nettopp flyttet inn i nye lokaler og det er mange nye ansatt og barn. Personalet i barnehagen sier at det sikkert er derfor hun har endret seg. Har også lurt på om det kan ha noe med min graviditet å gjøre. Andre som har opplevd dette?
Eve Dallas Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Er alt som det skal være i barnehagen?! Det var nok det første jeg ville forsikret meg om, er noen av de nye barna stygge med henne, noen av de nye voksne? Har noe forandret seg på hjemmebane? Nye barnevakter e.l Kan vel kansje ha noe med graviditeten å gjøre, men hun ville vel kansje ikke forandret fullsendig personlighet. Hva med kortere dager i barnehagen for en periode? litt mer mamma tid. Jeg ville uansett fulgt godt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå